Oldal: 1 / 2

CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2010.06.25. 07:01
Szerző: zoltabencsik
Keresem azokat a kollégákat akik szereltek, és üzemben tartanak ilyen típusú berendezéseket!
Mi okozza , hogy a gép minden alkalommal ki áll kompresszor elmelegedés hibakódra?? :?:

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2010.10.13. 18:24
Szerző: klimapeti
zoltabencsik írta:Keresem azokat a kollégákat akik szereltek, és üzemben tartanak ilyen típusú berendezéseket!
Mi okozza , hogy a gép minden alkalommal ki áll kompresszor elmelegedés hibakódra?? :?:
Érdekes még a válasz?

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.11. 15:51
Szerző: zoltabencsik
Igen érdekes !

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.11. 20:04
Szerző: klimapeti
Több probléma miatt lehet a hiba.
1./Mágneskapcsolók állapota nem megfelelő.
2./A túlhevítés értéke magas, nem hűlnek a tekercsek.
3./Az olajszint alacsony ezért nincs megfelelő kenés.
4./Túlterhelődik a kompresszor, túl nagy a terhelés.
5./Gázhiány.
6./Túl sok gáztöltet.
7./Kondenzációs nyomás magas.
8./Magas áramfelvétel.
Pontosabb megoldás csak mérések után lehet.
Milyen kompresszor van benne?
Szabályzó tipusa?
Kompakt gép-e?

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.12. 11:14
Szerző: zoltabencsik
klimapeti írta:Több probléma miatt lehet a hiba.
1./Mágneskapcsolók állapota nem megfelelő.
2./A túlhevítés értéke magas, nem hűlnek a tekercsek.
3./Az olajszint alacsony ezért nincs megfelelő kenés.
4./Túlterhelődik a kompresszor, túl nagy a terhelés.
5./Gázhiány.
6./Túl sok gáztöltet.
7./Kondenzációs nyomás magas.
8./Magas áramfelvétel.
Pontosabb megoldás csak mérések után lehet.
Milyen kompresszor van benne?
Szabályzó tipusa?
Kompakt gép-e?
Szia!A kompreszor tipusa:Copeland ZR310KCE-TWD-522, a szabályzó típusa elektromos szelep van benne typ: EX6-I21.
Ha van kémlelő üveg az olaj összekötő csőben , üzem közben ott látni kell az olajat, hogy áramlik???? Mostani helyzet szerint nem látszik üzemben hogy áramlik az olaj!!!Félek ha rátöltök sok lesz benne!!

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.12. 20:02
Szerző: klimapeti
zoltabencsik írta:
klimapeti írta:Több probléma miatt lehet a hiba.
1./Mágneskapcsolók állapota nem megfelelő.
2./A túlhevítés értéke magas, nem hűlnek a tekercsek.
3./Az olajszint alacsony ezért nincs megfelelő kenés.
4./Túlterhelődik a kompresszor, túl nagy a terhelés.
5./Gázhiány.
6./Túl sok gáztöltet.
7./Kondenzációs nyomás magas.
8./Magas áramfelvétel.
Pontosabb megoldás csak mérések után lehet.
Milyen kompresszor van benne?
Szabályzó tipusa?
Kompakt gép-e?
Szia!A kompreszor tipusa:Copeland ZR310KCE-TWD-522, a szabályzó típusa elektromos szelep van benne typ: EX6-I21.
Ha van kémlelő üveg az olaj összekötő csőben , üzem közben ott látni kell az olajat, hogy áramlik???? Mostani helyzet szerint nem látszik üzemben hogy áramlik az olaj!!!Félek ha rátöltök sok lesz benne!!


Kompakt azt jelenti hogy a hütőkör nincs kicsövezve hűtökörileg, a beltérben vannak a kompresszorok és a kondenzátoror pedig kint.
Ha Pesten van szivesen megnézem segítek benne!
Ha kevés az olaj akkor valószínű hogy gázhiányos mert hordja az olajat.

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.14. 15:29
Szerző: zoltabencsik
Sajnos nem Pesten van! Én Pesttől 3500km keletre dolgozok!Itt van a berendezés.A válaszom a kérdésedre kompakt van nem ? Tehát kompakt gép a kondenzátor külön kint van a tetőn és külön működik bent csak a kompresszorok vannak és az elpárologtató.
A gázhiány az előfordulhat, kicsit olajos a cső ahol régebben cserélték a kompresszort.Már mint abban a körben cserélték a kompresszort de nem az áll ki hibára.
Továbbá ma találkoztam egy DAIKIN típusú géppel aminek a vezérlő panelja a BRC1D52 típusú. Erről nincs valami hiba kód táblázatod?? Itt semmi doksit nem találnak róla!! :(

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.15. 18:57
Szerző: klimapeti
zoltabencsik írta:Sajnos nem Pesten van! Én Pesttől 3500km keletre dolgozok!Itt van a berendezés.A válaszom a kérdésedre kompakt van nem ? Tehát kompakt gép a kondenzátor külön kint van a tetőn és külön működik bent csak a kompresszorok vannak és az elpárologtató.
A gázhiány az előfordulhat, kicsit olajos a cső ahol régebben cserélték a kompresszort.Már mint abban a körben cserélték a kompresszort de nem az áll ki hibára.
Továbbá ma találkoztam egy DAIKIN típusú géppel aminek a vezérlő panelja a BRC1D52 típusú. Erről nincs valami hiba kód táblázatod?? Itt semmi doksit nem találnak róla!! :(
Hali!
De van Daikinhoz minden van csak irj mi kell!!!

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.04.15. 19:42
Szerző: Klíma Király
klimapeti írta:
zoltabencsik írta:Sajnos nem Pesten van! Én Pesttől 3500km keletre dolgozok!Itt van a berendezés.A válaszom a kérdésedre kompakt van nem ? Tehát kompakt gép a kondenzátor külön kint van a tetőn és külön működik bent csak a kompresszorok vannak és az elpárologtató.
A gázhiány az előfordulhat, kicsit olajos a cső ahol régebben cserélték a kompresszort.Már mint abban a körben cserélték a kompresszort de nem az áll ki hibára.
Továbbá ma találkoztam egy DAIKIN típusú géppel aminek a vezérlő panelja a BRC1D52 típusú. Erről nincs valami hiba kód táblázatod?? Itt semmi doksit nem találnak róla!! :(
Hali!
De van Daikinhoz minden van csak irj mi kell!!!
Ezt kaptam mellékletben, és engedélyeztem is a feltöltését, eddig tiltva volt Bocsánat a figyelmetlenségemért.
Daikin hibakódok - magyar-angol-2.xls
(160 KiB) Letöltve 475 alkalommal.
Daikin hibakódok - magyar-angol-2.xls
(160 KiB) Letöltve 475 alkalommal.

Re: CLIVET 65D-150F csiller

Elküldve: 2011.07.15. 18:46
Szerző: zoltabencsik
Sziasztok!Az a kérdésem hogy ha nem az eredeti olajjal töltötték fel ezt a rendszert" CLIVET" Csiller , víz hűtéses rendszer.A két olaj összekeveredésekor nyálkásodott a rendszer.MIVEL tudom ki mosni a rendszert???Mindent el kell engednem vagy valamit meg tudok spórolni a gázból? Írjátok meg a pontos technológiát, hogy hogyan kell kimosatni egy ilyen rendszert.Még soha nem csináltam ilyet!!ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A TANÁCSOKAT!! :o