Helló,
Ha az a turbo kijelző az beltéri egység motor hiba. Vagy vezérlőpanel javítást igényel. Szegedi vagy megoldom. Ha nem futárral.
K.K.
Moderátor: Klíma Király
Helló,
Kikapcsol eléri a hőmérsékletet mi ezzel a baj?Aspiráns írta: ↑2022.09.21. 15:52Tisztelt Klíma Király és minden Szaki!
Adva van egy nem inverteres (ki-be) Samsung split hűtő-fűtő klíma. Tip.: SH09AWH külső és beltéri egység. Nem mai darab, de a hűtést ezt tökéletesen végzi. Csendes a kültéri és a beltéri egység.Távirányítóval, ki-be kapcsolóval indítható, vezérelhető minden funkció hütés-fütés üzemmódba, csak.... A szindroma a következő vele, fűtés üzemmódba kapcsolva.
A beltérin a motor kicsi fordulattal indul, közben nyit a zsalu.
Kicsit gondolkodik, majd kicsi kattanás és indul a kültéri egység.Ezt követően ~2-3 perc múlva nagyobb kattanás és jön a meleg nagyobb beltéri motor fordulattal.
Ez tart ~5 percen keresztül, majd egy kattanás és a kültéri leáll, a beltéri motor kicsi fordulaton tovább működik.
Ez ismétlődik egyfolytában, periodikusan a ki-be-ki... 10-11 percenként, a távirányítóval vagy a beltérin lévő kapcsoló kikapcsolásáig.
A turbóval is ezt csinálja, hogy ki-be-ki..10-11 percenként.
A hűtőközeget, gáznyomást már kettő klíma be-felszerelő mester "mérlegelte". Van róla ÁFA-s számlám! Köszönöm, hogy idáig elolvastad írásomat. Vélemény, diagnózis, hipotézis?
Üdv.: Laci
Áramtalanítani és csillagcsavarhúzóval csavarni ki a csavarokat még ki nem esik.hudakj írta: ↑2023.06.23. 16:09Szia!
Egy évre megtanultunk együttélni a problémával, de most már szeretnénk megoldani.
Sajnos nem vagyok szegedi, hanem kiskunfélegyházi. El tudom vinni Szegedre személyesen.
Kérlek segíts abban, hogy hogyan tudom kiszerelni, és mit kell elvinnem hozzád.
Mennyi ideig tart a javítás (megvárhatom Szegeden?), és mennyibe fog kerülni?
Megpróbáltam a hibakódok alapján azonosítani és ha nem tévedek, akkor valóban "IPM over current" hiba.
Köszönettel, hj
DacaGabi írta: ↑2023.07.17. 14:04Sziasztok!
Egy SAMSUNG AQV09KBBN/AQV09KBBX klímával van bajom:
bekapcsolás után a beltéri ventilátor megy, viszont a kompresszor nem indul el, egy bő félóra elteltével E5 54 hibakód olvasható a beltérin ami a szakirodalom szerint gáz szivárgásra utal. Viszont nincs nyoma sehol szivárgásnak, 18bar nyomás van a rendszerben.
A kültéri megkapja a feszültséget, az állapotjelző ledek világítanak, de kompresszor mégsem megy...
Ötlete, tapasztalata valakinek...???
Köszönöm előre is!