becsaptak topiktag Index fórum utáni élete
Elküldve: 2008.09.28. 09:29
Kedves ismeretlen Úriember!
Ideteszem hozzászólásod:
Zeki válasz | megnéz 2008.09.12 20:03:09 © (18079)
Ha már kitiltás, nézzük hogy dolgozik a..... (asha07lcc) Üllőn, aki itt fenemód osztja azt észt, és mindenkire rálicitál:
Zeki válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.25 09:58:31 © (17698)
Az az egy biztos, hogy a klíma értékesítés és szerelés más hozzáállást igényel. Aki szerel, az évekig visszajárhat az ügyfélhez, tartja vele a kapcsolatot.
Mint a nyár folyamán panaszosunk leírta, kifizetett egy halom pénzt klímákért, felszerelték, aztán már nem értek rá a hibákat orvosolni.
Mondjuk a felszerelést inkább felhányásnak mondanám a leírása alapján.
Külön gáz, hogy ennyi pénzért nem csak hogy le sem szarták az ügyefelet, de a cégnek állt feljebb. Az ilyenek remélem mihamarabb porba hullnak, mert én előttem a GERINCTELEN emberek és cégek soha a büdös életben nem állnak meg!
A TÖRTÉNET:
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.07.21 22:24:13 © (16856)
Sziasztok.
Úgy érzem becsaptak, és szeretnék segítséget kérni. Ajánlatot kértem családi házam klimatizálására két cégtől. Mindkettő Lg-re és Fujitsura adta le, és bizony jó nagy különbség volt köztük. Az egyik, pesti cég az interneten elég sok helyen megtalálható készülékárakat adott meg, a másik, egy üllői cég ezzel szemben lényegesen, kb. húsz százalékkal alacsonyabbakat. Természetesen az utóbbit választottuk (mint később kiderült helytelenül). Megrendeltünk két darab inverteres mono, és egy inverteres duo Lg készüléket, telepítéssel együtt. A közel egymillió forintos összeg felét átadtuk, majd vártuk a megbeszélt időpontban a szerelőket.
Nem jöttek. Telefonáltunk, erre közölték, hogy nem érkeztek meg a készülékek. Szólni persze nem szóltak. Három nap múlva aztán jöttek mégis, és elkezdték felrakni a gépeket. Borzasztó volt. Nem használtak porszívót a fúrásnál, nem használtak takarófóliát, a parkettába beletaposták a sittet, ami a fúráskor lehullott. Nem akarom hosszan sorolni, hogy mi mindent okoztak, de ilyen minősíthetetlen munkával én még nem találkoztam.
Készen lettek, húszezerrel többet kértek, mint amiben megegyeztünk.
Három napig működtek a klímák, majd a duo egyik beltérije kezdett egyre kevésbé hűteni. Felhívtam őket, ki is jöttek másnap. Töltöttek rá gázt, aztán elmentek. Ez még kétszer lejátszódott, de egyre nehezebben adtak időpontot. Most ott tartok, hogy nem hűt mostmár egyik beltéri sem, míg az egyik mono készülékből bekapcsolás után húsz perccel folyik a víz, áztatja a falamat. Azt mondták, hogy most már garanciában nem javítják, mert már háromszor voltak kint, meg különben is, nagyon olcsón kaptam a készülékeket.
Mi a teendőm?
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.07.22 09:30:09 © (16875)
Szívesen leírnám a cég nevét is, de nem akarok magamnak nagyobb bajt. Náluk van még a garancialevél is, és reménykedek, hogy sikerül valahogy egyezségre jutnom velük. Egyébként nem hiszem, hogy Üllőn sok hűtős-klímás bt. lenne.
Előzmény: SZEGECS (16857)
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 06:55:05 © (17202)
Véletlenül rányomtam a "Mehet"-re.
Szóval sikerült megoldani a problémákat, amiket a telepítő cég okozott. Több hibát is el kellett hárítani, de szerencsére mindegyikre találtak megoldást. A duo készülékemből elszökött a gáz, azért nem hűtött. A szerelők kiszívták belőle a maradékot egy palackba, aztán szétbontották a hollandiknál. két helyen találtak hibás peremelést, azt kijavították, aztán gázt nyomtak bele, és vártak násnapig, hogy nem ereszt-e véletlenül. Másnap kijöttek, és üzembe helyezték, de még mindig nem volt tökéletes, valahol fagyott, deresedett. Kiderült, hogy a szigetelésen belül, az egyik sarokban meg volt törve a rézcső. Ezt is kijavították, úgyhogy azóta működik rendesen. A másik gépnél a cspvízcsövet kellett rendesen megragasztani, és már nem is csöpög. Szóval, mostmár minden jó, köszönöm a Pannon-klimatech Kft. szerelőinek a profizmust és a kedves hozzáállást, segítőkészséget. Elintézték a garjegyet is, meg kaptam magyarnyelvű leírést.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy nagyon nézze meg milyen szerelővel szereltet. Az, hogy egy mobiltelefonos elérhetősége van a klímásnak, valószínűleg kevés, kell, hogy legyen komolyabb háttér. Az üllői bt. nevét sajnos nem írhatom ki, mert azóta még meg is fenyegettek.
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 10:04:18 © (17214)
Sajnálom, de mivel még nincs lezárva az üzleti kapcsolatunk velük (a családból más is rendelt tőlük klímát, amit még nem szállítottak ki), ezért, meg a békesség kedvéért sem akarom nevesíteni a dolgot.
Előzmény: Zeki (17205)
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 11:43:26 © (17220)
Mint az én esetemben, itt is elkérték a készülékek árának a felét, tehát mindenképpen ők vannak most előnyösebb helyzetben. Természetesen, ahogy kiszállítják, kifizetjük, és a telepítéstől elállunk.
Előzmény: fodorb (17219)
Ez a történet, meg asha07 itteni viselkedése csapta ki a biztosítékot mindegyik itteni klímás szerelőnél.
asha07lcc:
Egyetlen probléma van: nem cégünk végezte ennél a topiknév tulajdonosánál a szolgáltatást és a készülékszállítást.
Ezért nyomatékosan felhívom figyelmed erre. Egyetlen alkalommal sem hozható össze cégünk ezzel a projekttel.
Az illető topiktársat mi szólítottuk fel több alkalommal arra, hogy közölje a nevet.
Email címe nyilvános,(becsapott @ freemail.hu <becsapott @ freemail.hu>) megtehetted volna, hogy tájékozódsz mielőtt valótlant állítasz.
Egyúttal ezen levelem továbbítottam "becsaptak" topiktárs e-mail címére is és tőle kérem értesítsen Téged, hogy a két cég nem azonos. Egyúttal kérem , hogy ha megteszi meg is köszönöm, hogy nem a mi topicknevünkkel jelzett cég csapta be.
A jövőben légyszíves győződj meg az állítások valódiságáról, mielőtt olyan dolgokat állítasz, ami valótlan, ez alapvető lehetne álláspontom szerint.
Amennyiben megadod telefonos elérhetőséged természetesen kapcsolatba lépek Veled, hogy tisztázzuk a félreértést.Remélem az eset tisztázását követően az Index fórumon is hangot adsz annak, hogy ez az állításod nem fedi a valóságot.Ez elemi kötelességed álláspontom szerint, mert nem korrekt és félrevezető amit tettél.
Bocsánatkérésedben cégnevet nem, hanem nicknevet tüntess fel.
Jelen levelet céges aláírás nálkül a másik klímás topikra kiteszem.
A KÉRDÉS: aki kijavította tisztázhatná melyik cég volt az elkövető.
Nem teszi, mert egyszerűbb a versenytársat besározni.
Gondolom ha bp.i vagy szegedi a cég aki ilyet tesz akkor sem az összes azon a településen működő cég a hibás.
No comment, várom a kultúrált nem becsületsértéseket tartalmazó véleményeket a témában.
És végre valóban jó lenne tudni ki verte át .
Ideteszem hozzászólásod:
Zeki válasz | megnéz 2008.09.12 20:03:09 © (18079)
Ha már kitiltás, nézzük hogy dolgozik a..... (asha07lcc) Üllőn, aki itt fenemód osztja azt észt, és mindenkire rálicitál:
Zeki válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.25 09:58:31 © (17698)
Az az egy biztos, hogy a klíma értékesítés és szerelés más hozzáállást igényel. Aki szerel, az évekig visszajárhat az ügyfélhez, tartja vele a kapcsolatot.
Mint a nyár folyamán panaszosunk leírta, kifizetett egy halom pénzt klímákért, felszerelték, aztán már nem értek rá a hibákat orvosolni.
Mondjuk a felszerelést inkább felhányásnak mondanám a leírása alapján.
Külön gáz, hogy ennyi pénzért nem csak hogy le sem szarták az ügyefelet, de a cégnek állt feljebb. Az ilyenek remélem mihamarabb porba hullnak, mert én előttem a GERINCTELEN emberek és cégek soha a büdös életben nem állnak meg!
A TÖRTÉNET:
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.07.21 22:24:13 © (16856)
Sziasztok.
Úgy érzem becsaptak, és szeretnék segítséget kérni. Ajánlatot kértem családi házam klimatizálására két cégtől. Mindkettő Lg-re és Fujitsura adta le, és bizony jó nagy különbség volt köztük. Az egyik, pesti cég az interneten elég sok helyen megtalálható készülékárakat adott meg, a másik, egy üllői cég ezzel szemben lényegesen, kb. húsz százalékkal alacsonyabbakat. Természetesen az utóbbit választottuk (mint később kiderült helytelenül). Megrendeltünk két darab inverteres mono, és egy inverteres duo Lg készüléket, telepítéssel együtt. A közel egymillió forintos összeg felét átadtuk, majd vártuk a megbeszélt időpontban a szerelőket.
Nem jöttek. Telefonáltunk, erre közölték, hogy nem érkeztek meg a készülékek. Szólni persze nem szóltak. Három nap múlva aztán jöttek mégis, és elkezdték felrakni a gépeket. Borzasztó volt. Nem használtak porszívót a fúrásnál, nem használtak takarófóliát, a parkettába beletaposták a sittet, ami a fúráskor lehullott. Nem akarom hosszan sorolni, hogy mi mindent okoztak, de ilyen minősíthetetlen munkával én még nem találkoztam.
Készen lettek, húszezerrel többet kértek, mint amiben megegyeztünk.
Három napig működtek a klímák, majd a duo egyik beltérije kezdett egyre kevésbé hűteni. Felhívtam őket, ki is jöttek másnap. Töltöttek rá gázt, aztán elmentek. Ez még kétszer lejátszódott, de egyre nehezebben adtak időpontot. Most ott tartok, hogy nem hűt mostmár egyik beltéri sem, míg az egyik mono készülékből bekapcsolás után húsz perccel folyik a víz, áztatja a falamat. Azt mondták, hogy most már garanciában nem javítják, mert már háromszor voltak kint, meg különben is, nagyon olcsón kaptam a készülékeket.
Mi a teendőm?
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.07.22 09:30:09 © (16875)
Szívesen leírnám a cég nevét is, de nem akarok magamnak nagyobb bajt. Náluk van még a garancialevél is, és reménykedek, hogy sikerül valahogy egyezségre jutnom velük. Egyébként nem hiszem, hogy Üllőn sok hűtős-klímás bt. lenne.
Előzmény: SZEGECS (16857)
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 06:55:05 © (17202)
Véletlenül rányomtam a "Mehet"-re.
Szóval sikerült megoldani a problémákat, amiket a telepítő cég okozott. Több hibát is el kellett hárítani, de szerencsére mindegyikre találtak megoldást. A duo készülékemből elszökött a gáz, azért nem hűtött. A szerelők kiszívták belőle a maradékot egy palackba, aztán szétbontották a hollandiknál. két helyen találtak hibás peremelést, azt kijavították, aztán gázt nyomtak bele, és vártak násnapig, hogy nem ereszt-e véletlenül. Másnap kijöttek, és üzembe helyezték, de még mindig nem volt tökéletes, valahol fagyott, deresedett. Kiderült, hogy a szigetelésen belül, az egyik sarokban meg volt törve a rézcső. Ezt is kijavították, úgyhogy azóta működik rendesen. A másik gépnél a cspvízcsövet kellett rendesen megragasztani, és már nem is csöpög. Szóval, mostmár minden jó, köszönöm a Pannon-klimatech Kft. szerelőinek a profizmust és a kedves hozzáállást, segítőkészséget. Elintézték a garjegyet is, meg kaptam magyarnyelvű leírést.
Mindenkinek azt ajánlom, hogy nagyon nézze meg milyen szerelővel szereltet. Az, hogy egy mobiltelefonos elérhetősége van a klímásnak, valószínűleg kevés, kell, hogy legyen komolyabb háttér. Az üllői bt. nevét sajnos nem írhatom ki, mert azóta még meg is fenyegettek.
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 10:04:18 © (17214)
Sajnálom, de mivel még nincs lezárva az üzleti kapcsolatunk velük (a családból más is rendelt tőlük klímát, amit még nem szállítottak ki), ezért, meg a békesség kedvéért sem akarom nevesíteni a dolgot.
Előzmény: Zeki (17205)
becsaptak válasz | megnéz | könyvjelző 2008.08.04 11:43:26 © (17220)
Mint az én esetemben, itt is elkérték a készülékek árának a felét, tehát mindenképpen ők vannak most előnyösebb helyzetben. Természetesen, ahogy kiszállítják, kifizetjük, és a telepítéstől elállunk.
Előzmény: fodorb (17219)
Ez a történet, meg asha07 itteni viselkedése csapta ki a biztosítékot mindegyik itteni klímás szerelőnél.
asha07lcc:
Egyetlen probléma van: nem cégünk végezte ennél a topiknév tulajdonosánál a szolgáltatást és a készülékszállítást.
Ezért nyomatékosan felhívom figyelmed erre. Egyetlen alkalommal sem hozható össze cégünk ezzel a projekttel.
Az illető topiktársat mi szólítottuk fel több alkalommal arra, hogy közölje a nevet.
Email címe nyilvános,(becsapott @ freemail.hu <becsapott @ freemail.hu>) megtehetted volna, hogy tájékozódsz mielőtt valótlant állítasz.
Egyúttal ezen levelem továbbítottam "becsaptak" topiktárs e-mail címére is és tőle kérem értesítsen Téged, hogy a két cég nem azonos. Egyúttal kérem , hogy ha megteszi meg is köszönöm, hogy nem a mi topicknevünkkel jelzett cég csapta be.
A jövőben légyszíves győződj meg az állítások valódiságáról, mielőtt olyan dolgokat állítasz, ami valótlan, ez alapvető lehetne álláspontom szerint.
Amennyiben megadod telefonos elérhetőséged természetesen kapcsolatba lépek Veled, hogy tisztázzuk a félreértést.Remélem az eset tisztázását követően az Index fórumon is hangot adsz annak, hogy ez az állításod nem fedi a valóságot.Ez elemi kötelességed álláspontom szerint, mert nem korrekt és félrevezető amit tettél.
Bocsánatkérésedben cégnevet nem, hanem nicknevet tüntess fel.
Jelen levelet céges aláírás nálkül a másik klímás topikra kiteszem.
A KÉRDÉS: aki kijavította tisztázhatná melyik cég volt az elkövető.
Nem teszi, mert egyszerűbb a versenytársat besározni.
Gondolom ha bp.i vagy szegedi a cég aki ilyet tesz akkor sem az összes azon a településen működő cég a hibás.
No comment, várom a kultúrált nem becsületsértéseket tartalmazó véleményeket a témában.
És végre valóban jó lenne tudni ki verte át .